Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Činnost e-shopu Svět zdravé výživy ukončena.


Tyto obchodní podmínky upravují, v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím (dodavatelem) – Jaromír Láznička – a kupujícím (jinou fyzickou osobou).

Dodavatel

Jaromír Láznička
Náměstí 550
594 42  Měřín, ČR,
IČ: 64275582, DIČ: CZ6506102119
bankovní spojení: GE Money bank, č.ú. 197592459,
Veden v živnostenském rejstříku u MěÚ ve Velkém Meziříčí, odbor obecní živnostenský úřad. Č.J:ŽIV/2/2814/04/Ř

EV.Č. :371402-5955

Jak nakupovat zboží přes náš e-shop?

Před nákupem zboží doporučujeme nejprve provést „Registraci“. Tu lze jednoduše a rychle provést přes odkaz v pravém horním rohu. Po vyplnění a odeslání formuláře se Vám zobrazí zpráva o úspěšné registraci. Poté můžete vybírat zboží a nakupovat přes „košík“. Prostřednictvím tlačítka „vlož do košíku“ vložíte vždy pouze jeden kus zboží – množství zboží můžete libovolně měnit ve Vašem nákupním košíku.
Některé druhy chlazeného zboží, z důvodu dodržení předepsané teploty při skladování, nelze zasílat poštou, je možný POUZE OSOBNÍ ODBĚR. Proto je nelze vkládat do online nákupního košíku!!!!

Objednávka zboží

Zboží je možno objednat následujícím způsobem:

a) Písemně emailem
b) Prostřednictvím internetového obchodu

Objednávka se stává závaznou po elektronické odpověďi kupujícímu, kde prodávající potvrdí doručení objednávky. Kupní smlouva vzniká v okamžiku, kdy je kupujícímu doručeno potvrzení prodávajícího o obdržení objednávky kupujícího. Storno objednávky již není možné provést po jejím závazném potvrzení.

Náležitosti elektronické objednávky

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplněni veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Proto doporučujeme vždy využívat formuláře internetového obchodu.

Platební podmínky

a) Platba v hotovosti - při osobním odběru zboží v kamenném obchodu prodejce
b) Platba předem bankovním převodem na účet prodejce (až po obdržení faktury prodejce) - při osobním odběru v kamenném obchodě nebo při dopravě přepravní službou
c) Platba dobírkou při dopravě přepravní službou

Upozorňujeme zákazníky, že na prodejně není možné platit platebními kartami.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Ceny zboží

Veškeré ceny výrobků na těchto stránkách jsou vyjádřeny jak bez DPH, tak včetně daně. U všech cen jsou jednotlivé ceny bez daně i s daní označeny.  Pro samotný nákup zboží a ostatní výrobky nevyjmenované výše se uplatňuje DPH v základní sazbě 21%.

Ceny dopravy a doběrečného

Poštovné u drobných zásilek (balík do ruky) do 2 kg 128,-Kč. U těžších zásilek určuje cenu Ceník České pošty. U zásilek od 5 kg bude účtováno balné 30,- Kč. U křehkých zásilek bude připočteno 30,- Kč (balík max. 10 kg včetně obalu).

Osobní odběr

Pokud zákazník objednává zboží přes internet a odebírá ho osobně, dodavatel pouze potvrzuje, že zboží je pro zákazníka v provozovně rezervováno po dobu 14-ti dnů. V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.
Některé druhy chlazeného zboží, z důvodu dodržení předepsané teploty při skladování, nelze zasílat poštou, je možný POUZE OSOBNÍ ODBĚR. Proto je nelze vkládat do online nákupního košíku!!!!

Převzetí zboží

Zákazník je povinen prohlédnout a zkontrolovat si zboží bezprostředně při jeho převzetí za přítomnosti dopravce (prodejce). V případě poškození je povinen vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem (prodejcem). Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené! Na pozdější reklamace pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty! Po převzetí od dopravce je zákazník povinen zkontrolovat kompletnost dodávky v den dodání. Veškeré zboží, které je naší společností odesláno, je vždy před expedicí zkontrolováno. Jakékoliv nesrovnalosti je nutné ihned reklamovat, nejpozději do 3 dnů - na pozdější reklamace nelze brát zřetel.

Dodací lhůta

Dodací lhůta je závislá na druhu zboží a délce dopravy. Pokud je zboží skladem a bude zasláno na dobírku nebo bude vyzvednuto osobně na prodejně, je objednávka vyřízena do 2 – 3 pracovních dnů od písemného potvrzení závazné objednávky. Pokud bude zboží uhrazeno bankovním převodem, bude Vám doručeno do 2 – 3 pracovních dnů, po připsání platby na náš účet. Pokud nebude zboží skladem nebo se bude jednat o zboží na objednávku, budeme Vás informovat o přibližném dodacím termínu v závazné objednávce, která bude odeslána na Váš email. Dodací lhůta běží vždy od prvního pracovního dne, který následuje po obdržení potvrzení závazné objednávky. Vyřízení objednávky znamená předání zboží k expedici přepravní společnosti.

Doklady – záruční list, záruční lhůty a reklamační řád

Záruční list bývá součástí dodaného zboží. Pokud není, je záruční lhůta daná daňovým dokladem. Daňový doklad bude zaslán po převzetí zboží nejpozději do 14-ti dnů, pokud nebyl součástí dodaného zboží. V případě, že máte nepotvrzený záruční list z naší strany, zašlete nám jej k potvrzení s kopií daňového dokladu.

Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených u jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 12 měsíců. Z této záruky jsou vyjmuty součásti výrobků podléhajících běžnému opotřebení. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží. V případě výskytu vady zboží, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje reklamaci přímo u prodejce.

Kupující je v případě reklamace povinen písemně (e-mailem) informovat prodávajícího. Součástí reklamace musí být fotodokumentace nebo reklamované zboží musí být doručeno prodejci. Zákazník je povinen předložit doklad o koupi a vyplněné reklamační hlášení (ke stáhnutí ZDE).

V případě, že zasíláte reklamaci poštou, zašlete kopie záručního listu a dokladu o koupi – nikoli originál! Do pěti pracovních dnů od obdržení reklamace Vás budeme informovat o dalším postupu ve vyřizování reklamace. Další postupy reklamace se řídí platnými zákony, zejména pak Zákonem na ochranu spotřebitele.

Právo na odstoupení od smlouvy

Právo objednatele na odstoupení od smlouvy:
V souladu s ustanovením § 1829 odst.1 občanského zákoníku má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy, a to do 14 dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:
  • zboží nesmí být používáno, může jevit známky použití (např.otevření obalu)
  • zboží musí být v originálním obalu a kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)
  • zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno
  • společně s vráceným zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu, tj. fakturu společně s dodacím listem
  • poštovné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží musí být při přepravě pojištěno!
  • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, taková to zásilka nemůže být z naší strany přijata!!! V případě, že kupující odmítne převzetí zboží nebo stornuje objednávku již po odeslání zboží i přes to, že byl mezi kupujícím a prodávajícím dohodnut termín dodání, může prodávající – provozovatel internetového obchodu, Jaromír Láznička – požadovat úhradu veškerých nákladů spojených s dopravou ke kupujícímu a zpět na sklad.

Právo dodavatele na odstoupení:

Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup odstoupení od smlouvy

Zašlete nám písemnou formou dopis na naši adresu s žádostí o jednostranné odstoupení od smlouvy č. objednávky a požadavkem o vrácení uhrazené částky za zboží na adresu nebo převodem na účet.

Při současném splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám plnou kupní cenu zašleme složenkou na udanou adresu nebo převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 14 dnů po fyzickém obdržení zboží. Zboží doručte na uvedenou adresu, a znovu upozorňujeme, abyste zboží neposílali na dobírku – nemůže být z naší strany převzato!!!

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Ochrana dat

Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Naše firma respektuje zákon na ochranu osobních údajů (č.101/2000 Sb.), neposkytujeme žádné informace třetím osobám a na Váš e-mail nezasíláme žádné marketingové informace, pokud neaktivujete službu zasílání novinek e-mailem.

Závěrečná ustanovení

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 Obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti Obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.

Dodavatel si vyhrazuje právo kdykoli tyto Obchodní podmínky měnit.

 

 

.